diazepam

Var hos läkaren idag, just honom hade jag inte träffat på ett jäkla bra tag men det var inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle bli. Fick veta att en annan läkare hade velat göra en 'polishandräckning' om mig men han jag träffade idag hade sagt att det inte behövs. Snäller. Fick lite stess utskrivet också, som jag bara ska ta när det verkligen krisar. Det har jag lovat mig själv!

För i övrigt känns det lite bättre. Allt går bättre med M nu, vi kommer bra överens och han beter sig inte svinigt haha. Och jag är inte surkärring hehe, inte lika mycket i alla fall. Om allt går som jag vill så kommer vi kunna träffas nästa månad (Inshallah) i alla fall...... Och då stannar jag (Inshallah igen) till i mitten av november. För Swedish House Mafia tänker jag absolut inte missa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0