blöder ut

Jag ligger i sängen och storlipar. Att sluta röka just nu kanske inte var smartaste valet men nu får det vara såhär. Allt gör bara så fruktansvärt ont. Har inte tagit någon benso varken igår eller idag, för jag orkar inte ens det. 99,9% av min tid spenderas i sängen. Jag är riktigt desperat efter något att hålla fast vid. För jag ser ingen mening med allt lidande. Jag gnäller en del, är medveten om det. Men ni har ingen aning om vad som händer i mitt liv, bortsett från det förflutna. Vet nåra som läser här och som dömer mig efter det. Lätt att göra, förstår det. Men fuck you ändå. Nu skall jag nog ta nåra stess ändå innan M loggar in. Jag är helt sjukt förbannad på allt o alla och otroligt känslig (abs) så jag måste lugna ner mig annars lär jag säga något dumt. Först, torka tårarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0