25 januari 2012

DAGENS LÅT: Lil Wayne feat. Nicki Minaj - Knockout
DAGENS KLÄDSEL: OnePiece.. Men jag har faktiskt bara varit hemma!
DAGENS FRISYR: Uppsatt
DAGENS MAT: Ingenting hehe, har blivit så himla dålig på att äta vilket inte är likt mig i vanliga fall :p
DAGENS HÄNDELSE: Nothing special, än i alla fall
DAGENS PLANER: Planera möten, dra en sväng förbi Stadsbiblioteket
DAGENS VILL HA: VÄRME! Gissa hur kul det är att uppleva en temperatursskillnad på 30 grader?
DAGENS SAKNAD: Människor haha, har varit ensam för mycket senaste tiden..
DAGENS DROG: iBooks & iTunes U! Så jäkla grymt, hållt på och pillat med det hela dagen!
DAGENS TRÅKIGASTE: Ensamheten
DAGENS GODIS: Tror jag ska göra ännu ett försök till att hitta den där jävla hallonsaften som jag VET är här någonstans haha, och så kanske jag poppar lite popcorn och sätter mig framför en film..
DAGENS HUMÖR: Helt okej!
DAGENS SJUKA: Urinvägsinfektion :(
DAGENS SKRATT: Tror inte jag har skrattat idag faktiskt
DAGENS GRÅT: Nepp
DAGENS DRYCK: Vatten, otroligt nog..
DAGENS LÄNGTAN: Träffa alla mina vänner här i Sverige ♥
DAGENS TELEFONSAMTAL: Mina handledare, och min gamla chef
DAGENS PERSONER: Syster, ni skulle sett hennes min när jag överraskade henne igår haha! Gose <3
DAGENS JOBBIGASTE: Massa måsten..



Alkohol när man har njursten & urinvägsinfektion kanske inte är det smartaste, men det har verkligen blivit min grej att ta ett par relaxing-drinks på planet för att kunna somna gött under den mysiga filten haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0