Mysmåndag

Idag är en riktig Elly-dag! :) Är verkligen på strålande humör. Först o främst har jag städat hela lägenheten, phuu, den som hittar en fläck får typ 1000 egyptiska pund.. Sen har jag bara fixat det som behövts, och tagit hand om mig själv. Var bl.a. hos doktorn och pratade om en grej. Bestämde mig sen faktiskt för att röka vattenpipa, JA ensam haha men det är chill!!

Kom ut från duschen för en stund sen och har typ smörjt in mig osådär, minns att jag var BEROENDE av bodylotion för ett par år sedan, jag borde vara det nu med för huden blir torr och äcklig när man är i Egypten.. Nu skall jag anyway göra lite hibiscus-te (alla som känner mig vet att jag avskyr te, men detta smakar typ jordgubb/hallonsaft!) och mysa ner mig i soffan framför en bra film. Puss på alla fina (och fula<3) ♥




Kommentarer
Postat av: michaela

vi drack alltid té tillsammans innan med såna gula socker grejer i :p

2012-02-05 @ 21:30:54
URL: http://nattstad.se/miccaann
Postat av: Anonym

då smakar det ju inte te, då smakar det bara jäkligt mycket socker :)

2012-02-06 @ 00:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0