First round

Okej, det här är kanske inte det lämpligaste "första inlägget" men jag är så jäkla van vid att blogga (6 år nu!) så jag tänker bara köra på huhu.


Jo, jag tänkte på det här med såret. De första dagarna fick jag ju inte se eftersom det var omplåstrat, och när jag till slut äntligen fick pilla bort bandaget så blev jag så himla besviken, chockad och ledsen. Jag kände mig lurad, pekade på såret och sa "why is it oblique?" (snett), jaa alltså det såg ut som han hade opererat dit en liten kulle typ haha, verkligen jättefult. Men precis som kirurgen sa så lugnade det ner sig efter ett tag. Jag fick dock inte sola, bada eller ens ha supertunna/tighta kläder på mig så jag gick runt med en sjal runt midjan på stranden hahaha, måste sett helt skevt ut! I alla fall så har jag ju följt läkningsprocessen, eller ja det är ju självklart att jag har, och jag måste säga att jag tycker att det på något sätt ser väldigt glansigt ut?





Egyptens sjukhus är inte de fräschaste.. Minns att en sköterska tappade sprutan, tog upp den och ville använda den på mig HAHA det blev inget med det kan jag ju säga!


Många långtråkiga dagar på olika sjukhus.. Höjdpunkten på hela dygnet var ju typ när städaren kom haha, eller att min dåvarande pojkvän brukade komma på nätterna när han slutat, men då var jag helt slut efter den tråkiga dagen haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0