Café del Mar

Trött tjej här! Sov så jäkla dåligt inatt, jag tror bestämt urinvägsinfektionen är tillbaks igen haha mysigt.. Hur som helst, vaknade till slut av att pappa ringde mig och ville veta när vi skall mötas - åker nämligen tillbaks till Sverige imorgon! Men jag blir nog inte kvar där så värst länge, har lite grejer att fixa bara.
Sen så tog jag en taxi till Sekkala, vandrade runt lite för mig själv haha och satte mig en stund på svenskägda Café del Mar, mysigt ställe! Gullig personal och trevlig atmosfär, dit ska jag absolut tillbaks. Annars har jag bara slappat, packat lite, suttit i solen och tittat på Gossip Girl, och det ska jag nog göra hela dagen. Försöker att inte tänka på vilken kyla som väntar mig imorgon, usch fyfan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0