Sjukhus

Trött tjej här.. Varit vaken i princip hela natten. Mardrömmar, skrik, gråt.. Nej det är inte lätt när det är svårt! När man är våt och *åt i en gummibåt, som min sissy Moah hade sagt.

Jag är så jäkla trött på sjukhus och allt vad det innebär. Trött på mediciner, prover, elak personal, klaustrofobiska känslor och att inte känna sig 'hemma'. Tror jag legat på sjukhus sammanlagt typ 1 år av mitt liv om inte mer. Fyfan för detta. Jag vill komma ut!! Vill också kunna plugga, hänga med vänner & familj, ha kontroll över MITT liv. Vill kunna shoppa, spela GTA haha, spela piano, baka, ha myskvällar & sköna utgångar, alla såna saker man ibland tar för givet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0