Hopelessly in love




1. Dagens låt: Loreen - My heart is refusing me
2. Dagens frisyr: Utsläppt
3. Dagens smink:  Mascara, rouge, solpuder, läppglans
4. Dagens klädsel: Favvojeans från Bershka, tunika från Soaked in Luxury, och för första gången på jäävligt länge - min Sveajacka HAHA!! Hade min vita halsduk & mössa också, och min syster sa att jag såg ut som en "riktig fjortis" då.. Inte snällt
5. Dagens planer: Komma tillbaks till sjukhuset
6. Dagens händelse: Inte mycket alls
7. Dagens saknad: Min baby. Och skolan haha?..
8. Dagens dummaste: Hamnade nästan i slagsmål hehe
9. Dagens misslyckande
: Inget. Än så länge..
10. Dagens bästa: Jag har orkat fixa mig!!
11. Dagens vill ha: Värme
12. Dagens drog: Musik <3
13. Dagens finaste
: Jag hihi
14. Dagens köp: Ingenting
15. Dagens godis: Marabou non-stop haha jag måste sluta............
16. Dagens mat: kyckling som vanligt heehe typ enda maten jag äter, no joke
17. Dagens tråkigaste: sitta inne på sjukhus!!!!!!
18. Dagens blogg
: denna
19. Dagens ångest:
massa jobbiga tankar. Saknar Hurghada så jävla mycket
20. Dagens jobbigaste person
: ...

 

Har du någonsin...

21. ångrat ngt? Vem har inte..?

22. kissat på dig? Ehm HAHA när jag var liten ja?

23. rökt? aa tyvärr

24. provat droger? mina meds jag tar klassas som narkotika :P

25. smakat alkohol? jao

26. haft öroninflammation? nää, är typ skiträdd för det haha

27. ögoninflammation? niet

28. blivit kär? Ja!

29. pussat en av samma kön? japp

30. Kramat någon som är yngre än dig? ja hahaha

 

Vill du...

31. gifta dig? Ja man är ju förlovad och så.. :)

32. skaffa barn? Jaa! "Ett eller fem"  sa jag till älskling HAHA han såg helt förskräckt ut hahaha

33. få bra betyg? Självklart, eller??

34. få ett bra jobb? Nått annat finns inte på kartan. Det är inget fel på vanliga typ kassörjobb och sådant men det är inte något som jag skulle kunna syssla med. Har provat det och det är det absolut tråkigaste, jobbigaste, mest frustrerande jag nånsin gjort typ haha.. Nää jag ska skapa mig ett imperium, vänta ni bara! :)

35. köpa ny mobiltelefon? Inte för tillfället i alla fall

36. byta klädstil? Nä haha jag har på mig det jag vill?

37. byta musiksmak? Wtf.. ?

38. bo i ett hus? Det gör jag :P

39. flytta till ett annat land/stad? Har jag gjort! Nästa blir Schweiz <3 om typ 10 år men ändå haha!

40. skaffa körkort? Jaa jag skulle börja övningsköra när jag var 16 men har fortfarande inte gjort det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0