to the sun

Har haft ångest hela dagen.. Lyckades iofs tänka på annat i ett par timmar när jag bakade en stund haha, maassa cupcakes så jag lär gå upp alla kilon jag rasat i vikt senaste tiden hehe.. Men nu sitter jag här igen, rätt så ledsen faktiskt och har rätt så jätteont i såret (?), har aldrig det längre men just nu svider det utav bara helvete. Fast det kan nog bero på att jag har druckit alkohol non-stop i över tre timmar nu ;ppppp men som sagt, jag mår inte så värst bra och alla psykologer tjatar jämt om hur bra det är att supa skallen av sig så aa... :)


Nä men nu skall jag pussa lite på Prince, försöka väcka honom och tvinga ut honom eller något haha, märks det att jag är rastlös eller??



Alltså jag älskar mat&bak... Det är typ en besatthet hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0