la la la

Tjohej!

Ligger i min obekväma sjukhussäng samtidigt som jag snackar med min fina älskling. Han träffade sitt ex igår (som inte kommit över honom) så jag blev lagom sur höhö men när han fråga hur man gör hjärtan på Facebook så brast jag ut i skratt HAHA gulle.
Iaf! Hade perm över helgen o kom tillbaka för nån timme sen. Fick blåsa i alkoholmätaren så det var lite tur i oturen att jag mådde dåligt i fredags och inte kunde följa med ut på krogen å fira en vän som nyss fyllt 23 haha!

Men det var så jävla skönt att få gosa med mitt hjärtegull och min syster. Träffat lite andra vänner också och dratt en goo catch-up :)
Igår på kvällen blev det lite jobbigt och jag föll NÄSTAN tillbaks i gamla vanor, men jag tänkte efter en extra gång och insåg att det inte skulle vara värt det.

Nu ska jag chilla på lite neffes, ha det gött haj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0