It's bad when you annoy yourself.

DAGENS LÅT: Pink - Don't let me get me
DAGENS KLÄDSEL: jeans bikbok/linne topshop/kofta zara/jacka ralph lauren/väska longchamp + stövlar
DAGENS FRISYR: uppsatt
DAGENS MAT: macka
DAGENS HÄNDELSE: blääää
DAGENS PLANER: komma tillbaks till sjukhuset
DAGENS VILL HA: lycka
DAGENS SAKNAD: Cati ♥
DAGENS TRÅKIGASTE: det som hänt!
DAGENS GODIS: ingenting
DAGENS HUMÖR: först bra sen skit
DAGENS SJUKA: huvudvärk
DAGENS SKRATT: nöö
DAGENS GRÅT: aa, grät i flera timmar.
DAGENS DRYCK: äppeljuice
DAGENS LÄNGTAN: lycka
DAGENS TELEFONSAMTAL: pappa, M.
DAGENS PERSONER: pappa <3 enda personen jag inte tvivlar på älskar mig. Han är min absolut bästa vän, vad skulle jag göra utan honom.. ?
DAGENS JOBBIGASTE: dsföskdrt4erölkfddö +SA!!



Fyfan vad jag saknar shisha, Bacardi & myggbett. Tamigtillbaks.nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0