I GOT ANGELS IN THE SKY.. REST IN PEACE ♥

Det är dagar som denna jag är extra glad över min tattoo. Den gör mig lugn på något sätt. Ja, idag gick min älskade vän bort efter en tids sjukdom.. I 9 månader kämpade hon något så otroligt, och hela tiden sa hon till mig "fina elly, vi båda ska bli friska och lyckliga!". Det skär i hjärtat att ingen av oss är det.. Så ja, det har varit en jobbig dag.

Själv kom jag hem från sjukhuset igår, vilket är anledningen till att jag inte kunnat uppdatera sen jag landa i Sverige.. Har fått det gaaanska så klart för mig nu att det är som jag misstänkt hela tiden; det är halsmandlarna som krånglar. Så ja nu får vi se vad som händer. Haha jag har knappt koll på alla läkartider.. Njur-röntgen, hals-check up, medicinjusteringar, osvosv.. Ne det känns rätt mörkt just nu faktiskt. Plus att min iPhone-laddare är sönder och jag har 5% batteri kvar, YES. Får man vara ironisk i ett sånt här inlägg.. ? Aja. Önskar VERKLIGEN att jag just nu vore med min älskling (som btw fyllde 24 igår!), vill gosa in mig i hans famn, åh! Men jag får väl nöja mig med hunden, lite jordgubbar och boken "Svindlande höjder", gammal men svinbra. Tack & adjö


Kommentarer
Postat av: Nasim

Beklagar hjärtat.

vi får ses snart saknar dig så otroligt mycket! <3

2012-02-04 @ 19:27:28
Postat av: Elly

<3 <3

2012-02-05 @ 10:01:10
URL: http://eangello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0