Hurghada <3

Saknar min fina underbara älskade stad <3

Idag är en riktigt jobbig dag, började bra men sen blev min perm indragen och det blev lite tjafs o bråk. Så är jätteledsen, var tvungen att ta oxa. Men känns inte bättre för det. Fast lite lättare när jag drömmer mig in i den otroliga värld som finns bara fem timmar härifrån, ahlaa Hurghada ! <3

Sen så får jag positiv energi från en i personalen, han kommer in i mitt rum då o då så sitter vi o snackar om allt. Han ger mig faktiskt bättre självförtroende, han får mig tro att jag verkligen kommer klara detta, dessa en miljon olika sjukdomar och all fanskap. Haha vad bitter jag låter.. Nä ska försöka chilla på det lite, sätta på nån go film och somna till den haha är riktigt trött idag! Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0