Hemma!

ÅH, fattar ni glädjen eller?! Så obeskrivligt skönt verkligen.. Att få komma in i vardagen och "verkligheten" lite smått! Jag tog mig i kragen och fixade håret, sminkade mig osv så jag inte skulle se så sjuk och svag ut, sen gick jag raka vägen till min läkare och sa "jag vill hem!!" haha. Efter typ 4 timmar så var jag hemma.. Sen dess har jag bara städat mitt rum haha intressant värre, och imorgon ska jag träffa en kömpïz. Förresten vet ni vad jag gjorde imorse.. ? Låg och vände & vred på mig hela natten, så kl 5 på morgonen ringde jag två samtal haha snacka om att de blev förvånade! Jag vet jag är störd, men det är inget jag rår över. :)

Btw idag fyller bästa Kurt Cobain år, may he rest in peace ♥


TGH - november 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0