212

Känner mig vuxen värre när jag tycker det är sjuukt lyxigt att äntligen ha en tvättmaskin hemma.. Nä men vi har vår 1-årsdag nu i dagarna så jag tänkte överraska M lite. Så han fick en sån där rakapparat också som han velat ha sen vi typ träffades.... Och så köpte jag med mig tårtbakelser såklart också. Blev typ 500, är Senzo Mall det bästa som finns här eller vad?? Drog med mig en från jobbet som sällskap (han fick bli lyft-gubbe istället..) och självklart så stötte vi på inte mindre än 4 personer som vi känner haha? Plus typ 20 svenskar.

Jaja nog om det. Nä men det flyter väl på, har lite extra hemlängtan såhär i juletider, känns verkligen otroligt jobbigt. Julen har alltid varit viktig för oss i min familj. Och med tanke på att min släkting precis gick bort för några dagar sedan så hade det varit så skönt att få krama om mina älskade..

Varit på sjukhuset också, precis som jag misstänkte så har jag urinvägsinfektion för typ 87de gången på ett år. Det roliga är att jag ALDRIG hade haft det innan? Men ja, känns redan mycket bättre i alla fall.

Nu ska jag fixa mig och bege mig mot ännu en jobbdag. Älskar att vi börjat få kunder som INTE är ryssar (98% ryssar bland Hurghadas turister) och som dessutom är skandinaver. Hur ballt?! Älskade landskamrater! :D



Kommentarer
Postat av: Amanda

vad jobbigt med unrinvägsinfetion

2012-12-25 @ 00:35:54
URL: http://thefairytaleaboutmylife.blogspot.se
Postat av: Amanda

känner igen det där med att känna sig vuxen :P

2013-01-03 @ 02:46:13
URL: http://www.nattstad.se/AmandasPhoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0