these words are my own, from my heart

Jag befinner mig i något slags mellanläge, between impulsivitet och överdriven passivitet. Så jag försöker skapa en balans. Eller försöker, jag tänker mest på det bara. Har precis avslutat Skype, pratat med min älskade man i ungefär 2 timmar och tappar andan varje gång jag inser att det egentligen är rätt nära till att jag kan gosa in mig i hans famn.
 
Jag gjorde förresten "Rorschach"-testet i torsdags. SJUKT jävla jobbigt! Men det jobbigaste var nog att jag råka säga 'mutter' när jag menade 'utter'............... HAHAHA kan det bli pinsammare? Jag skyllde på att jag endast haft kontakt med min engelskspråkiga pojkvän detta året typ och därav blivit lite lost i svenska språket. Nä jag är bra rolig, jag!
 
chilling in the sun @ Paradise Hill rooftop



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0