resten av ditt liv

Hmm, fick någon slags träningsvärk i benen från ingenstans haha? Gud, jag borde skämmas, detta är verkligen inte bra! Från och med imorgon ska jag börja sköta mig, är bara lite rädd för att kollapsa om jag börjar gymma. Iofs är det ett bra tag kvar tills jag ens orkar gymma... I alla fall, ligger här och dör lite som sagt då alltså.
Saknar min älskling, vi pratade precis lite men det blir inte direkt lättare för varje dag som går. Eller nu känns det helt okej eftersom jag börjat planera lite och sådär! Beror mycket på hur det blir med behandlingen, nästa vecka är det dags för den första delen av utredningen. Jaja, jag börjar må bättre i själen iaf och det är ju det viktigaste. Säker på att allt löser sig "in the right time"! Tills dess får jag nöja mig med att drömma mig bort, planera, leta jobb där, hålla kontakten, bilder, minnen och förhoppningar. Och hallonsaft. Såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0