Provocerad

Oj vilken dag.. Inte alls rolig. Har nog aldrig (!!) i mitt liv blivit så upprörd och provocerad. Tyvärr så skötte jag det inte alls snyggt, jag var nästan beredd på att bli arresterad av polisen haha. Jag säger bara; tjafsa INTE med någon som redan är sönderstressad och dessutom håller på att sluta röka. Nej usch..

Innan det så var jag på superbra humör, hade Skypat med älsklingen ett par timmar innan och så, tänkte boka biljett också men bestämde att jag väntar ett par dagar till. Blir inte klok på hur jag ska ta mig till Köpenhamn egentligen.
Iaf. Så pratade jag med babe precis nu för ett par minuter sen också, åh så jag önskar att jag var där. Han berättade att de precis haft sohour och jag fylldes av nostalgi, det var så himla mysigt runt måltiderna under ramadan minns jag. Lite fail på mig som råka dricka saft framför M på Skype HAHA fan vad dåligt samvete jag fick. Det är verkligen jättefult, min kusin råka göra det en gång när jag bodde i landet långtborthärifrån och alla på gatan stirrade på oss. Så diskret som möjligt la hon ner kakan i fickan hahaha..

Iaf. Jag har grov huvudvärk, uttorkad somfan. Imorgon ska jag ta en PW och jobba, börjar äcklas av mig själv litegrann, det är sjukt ohälsosamt på alla plan att isolera sig så som jag gjort. Iofs var jag faktiskt ute i lördags, då vi firade mitt hjärtegull Cati. Cred till mig haha.

Är även hes och har ont i halsen efter denna hemska dag så ska trycka i mig sån där groteskt äcklig sörja med morfin i, extra stark saft på det!
Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0