No church in the wild

Vaknade upp hos Nasim, mötte upp S, pappa och syster för lunch och sen fixat lite grejer inför resan. Just my luck att x-change bara hade 1000 egyptiska pund inne.. Kul!
Kul också att säga hejdå till N och pappa.. De andra viktigaste kommer jag träffa innan jag åker, imorgon och på lördag. Får en klump i magen när jag tänker på att vara så långt borta ifrån mina bebbes.. Åh.

Nu köpte jag precis biljett till Köpenhamn, BRA att jag väntade tills nu faktiskt, innan har jag bara hittat tågresor med stopp i Malmö eller bussresor som skulle innebära 12 timmars sittande på flygplatsen. Men nu hittade jag en perfekt; buss till älskade Lund, och tåg därifrån till Kastrup. Så behöver jag inte ha grov ångest över att behöva virra runt på centralen mellan stationerna.

Har nästan packat klart också.. Tänkte svänga förbi stan imorgon och köpa lite sista minuten grejer. Typ underkläder och någon bok kanske? Lär ju avlida av tristess, 5 timmar ska jag åka innan jag är i Danmark och där ska jag vänta i 6 (!!) timmar innan flyget lyfter och då åker jag i ytterliggare 5 timmar. SEXTON TIMMAR!! Hjäälp! Hade inte tänkt på att det var såpass mycket.. Nej nu ska jag lugna ner mig med några avsnitt av nån go serie.

På bild; Nasims goa katter och en väldigt flummig jag, 2:30 imorse..


Kommentarer
Postat av: J

Köp slutstation rättspsyk av Sofie Åkerman (och någon annan brud typ Theresa) och köp zebraflickan den är också skriven av Sofie Åkerman. Sen självbiografin blondie den hade du säkert älskat och dom andra böckerna också defenerivt!

2012-08-31 @ 08:50:12
URL: http://freedomtime.blogg.se
Postat av: Eriiza

Flyttar du permanent till Egypten, eller på besök? =)

Svar: Permanent vet jag inte men kommer att bo där så länge det bara går! Bott där i ca 6 månader innan. Kom hem i maj och har längtat tillbaka sedan dess!
None None

2012-09-01 @ 21:12:51
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Aha, men åtminstone semipermanent då. =)
Är din pojkvän därifrån?

2012-09-01 @ 21:35:55
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0