Moving mountains

Har mått så himla dåligt idag! Ungefär som att känna sig grymt jävla jättebakis (nu har jag iofs bara varit det 2 ggr men ändå), minus huvudvärken åtminstone. Ni vet ju att jag spyr och kräks om vartannat haha men det slutade faktiskt i några dagar. Så när det började igen för ett par dagar sedan så kände jag bara fml.
Vaknade upp idag med Nasim vid min sida, stackarn fick stå ut med mina kväljningar hela natten och morgonen.
 
Träffade min duktiga läkare igår också, hon peppade mig genom beröm för mina framsteg. Enda personen förutom M som glatt sig åt det. De flesta vågar väl inte hoppas för mycket. Jag säger inte emot. Men det var skönt att höra i alla fall och vi bestämde att jag måste ta lite blodprover o tester osådär, blev remitterad till VC så väntar på tid. Tänkte ringa för en akut-tid imorgon bitti men just nu mår jag faktiskt bättre än imorse, så får se hur det blir. Dessutom bara mååste jag orka ta mig upp imorgon, måste till banken. Det dumma är ju att de stänger så tidigt, men men vad gör man inte? Måste verkligen boka biljett nu, och dessutom hörde de av sig idag från företaget som jag absolut vill jobba på!! Så kul! Lite nojjigt dock eftersom de helst vill anställa någon innan månaden är slut och mitt flyg går 3 sep. Finns ju ett 27/8 också men då skulle jag behövt hoppa upp ur sängen för typ, längesedan. Iofs har jag lärt mig vid det här laget hur och vad man bör packa med sig.. Kom på att jag bodde på ett o samma ställe (Olsk) i 7 år och nu har jag flyttat 7 (!) ggr på 15 månader. Skatteverket måste ju tro jag har beslutsångest hahah!!
 
Nej nu ska jag nog sova en stund till..
 

Slutet av feb/början av mars någon gång..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0