kasst

Kass update. Antingen har jag varit med N eller så har jag legat under täcket i mörkret och förbannat huvudvärk.

Nu gjorde jag sådär igen. Skrev en lång text, raderade. Vad ska ska jag säga?
 
Jo, kan väl börja med att berätta att jag lämnar Göteborg om några dagar. Helt otroligt att jag om endast 6 dagar kommer att vara i min älsklings famn <3 Tänk att vi klarade det! Typ 4 månader utan varandra! Inte det lättaste jag gjort i mitt liv kan jag tala om.
Och det blir inte heller det lättaste att ta farväl av allt och alla här, igen. Eller ja, jag har egentligen inte gjort något under sommaren så det har inte varit så stor skillnad. Men jag kommer sakna möjligheten, att bara vara nära. Idag har jag gråtit två gånger när lillprins lagt sig tillrätta mot mitt bröst. Precis som när han var liten. Ohh så jag kommer sakna honom i alla fall!!
 
Skrivit ut mig från skolan, hämtat ut biljett, tagit fram resväskan. Ställt in återkopplingssamtal ang. utredningen. Nu börjar det kännas verkligt. Och läskigt! Allt som kan gå fel. Allt som kan bli sådär himla bra.
 
 
FÖRRESTEN.
Jag stötte på Berhane. Det kändes lite som ödet. Han trodde jag fortfarande var i Hurghada. Han drömmer om ett hus där, jag svarade att jag väntar på honom där nere och att vi kommer vara grannar. Bästa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0