håll huvudet högt så är det klart att du inte ramlar

Usch, jag är så trött va! Jobbade lite idag och det var ju skillnad från att dega i sängen till Cityakuten om man säger så haha. Vaknade dessutom kl 10 (!!!!) - brukar egentligen somna mellan 05 och kl 9, och vakna typ 13-14. Pinsamt, men nu ska vi förhoppningsvis fixa till detta!
 
Annars så mår jag väl helt okej, känns i alla fall som att det är bättre än för en månad sedan. Visst har jag ett par grejer som tynger mig, men vem har inte det? Lite tråkigt bara att det talas om att jag kanske måste in på sjukhus eller börja med mediciner, är absolut inte sugen på något utav det, verkligen inte! Och detta är då alltså för att jag stressat upp mig såpass att ångesten får mig att vakna (när jag väl somnat..) och kräkas flera ggr/natt, svårt att andas samt att jag slutat äta nästan helt och hållet. Hallonsaft och apelsinjuice är väl det som håller mig levande haha. Men ja, när man reflekterar lite såhär så inser man ju att det såklart är jobbigt för vilket psyke som helst, hur kul är det att ha typ en hink redo vid sängen varje natt? Och verkligen använda den? Nä nu ska jag inte äckla mig.
 
Hur som helst! Fokuserar på bättre saker, har blivit så jäkla mycket bättre på det, nu när jag tänker efter. Idag kom jag på mig själv typ tre gånger med att sitta och le som ett fån åt fina minnen och tänkte "snart, det kommer snart". Plus att nu har jag verkligen börjat lyssna på musik igen, okej låter helt otroligt löjligt men har faktiskt inte kunnat göra det på ett jävla bra tag. Allting var liksom störande. Men nu börjar jag se det fina i saker och ting, och fan, fan vad bra det känns!
 
English; I'm really tired today, woke up 4 hours earlier than usual. I've got troublesome insomnia and when I finally fall asleep at nights (early mornings!) I always wake up several times and get ill. It's really not cozy to throw up every single morning! I might have to start with medications again but that's something that I really try to avoid, even if it means feeling this bad.
I am better now than just a month ago, though. The sickness took away so much from me. But it feels so good to finally be able to enjoy normal things - like music for example, it actually used to bother me but now I'm starting to find my way back to all those wonderful things in life. Awesome!
 
And this little cute thing (not me, the other one haha) has his first birthday tomorrow, they grow up so fast haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0