Hahaha (ND)

Anledningen till att förra inlägget fick veta "Nate Dogg" var för att jag tänkte på honom hahah, kom o tänka på na i duschen, att han skulle fyllt år nu den 19 aug. Har även hans låtar på hjärnan.. Nåja.

Skypat rätt länge med min fina pojkvän. Usch jag är så känslosam! Vi började prata om vårat förhållande, hur det utvecklats. Och tro fan jag börja lipa när jag hörde honom berätta hur han känner. Haha.. När vi började träffas så var jag riktigt jävla sjuk. Han visste det. Jag blev nämligen snabbt känd som "den opererade tjejen som hittades avsvimmad inne på damernas". Ändå ville han ses, ändå brydde han sig och ville vara en del av mitt liv. Trots att han visste att jag var alldeles för upptagen med att vara sjuk så att säga.

Men han började få mig att skratta oftare än jag grät. Hur sjukt? Jag kände mig uppskattad, fin. Som en älskvärd person. Han pushade mig på det sätt jag behövde, till att ge mig fan på att jag skulle bli bättre. Och det blev jag. Jag har inte käkat mediciner (förutom benso) sen februari tror jag och det var även sist då jag var inlagd. Innan det så låg jag på sjukhus varje månad från mars 2011. 11 månader. Ajaa skall inte skriva en roman nu, blev bara lite nostalgisk hehe. Som jag sagt innan så tänker jag ofta tillbaks, brukar läsa gamla inlägg osv. Men det kanske börjar bli dags att se framåt.. ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0