Del 2

Att jag om exakt 9 timmar skall påbörja SCID-ll känns litegrann som det jobbigaste i livet just nu, haha. Gjorde den för ganska så exakt 11 månader sedan, men mycket har ju ändrats sen dess. Jag är absolut inte samma människa vilket lär märkas tydligt.
Gick igenom en liten del av frågorna nu och alla var typ "nej", kändes nästan skrattretande..
 
Däremot är ju min koncentration åt helvete. Det stycket ovan här, har tagit mig 26 minuter att få ihop till exempel. Pga att jag kommer o tänka på något annat, går in på en annan sida, börjar smsa, osvosv haha. Typisk Elly-grej.
 
Aja. Idag har illamåendet kommit och gått samt att febern varit jobbig. Då vart det bäst att ta itu med tråkigheter som tvätten, samt förbereda inför Egypten.. Vilket inte är så jobbigt ändå nu när jag tänker efter :)
Är så avundsjuk (men glad) för A som åker nu den 25, iihh, minns det som igår att jag packade ihop min lilla lägenhet, la det mesta i pappas hus och drog iväg. Så himla pirrigt och alldeles underbart! Också glad för att jag är långt ifrån ensam att vara "galen" nog att göra en sån här grej. ;)
 
Annars då.. Min briljanta instinkt sa mig att M försovit sig i eftermiddags. Så jag ringde honom.. Han nästan viskade fram "åh tack för att du väckte mig, älskling.." och jag fick tårar i ögonen. Saknar honom så det gör ont i mitt lilla hjärta ju! Vi har inte Skypat på några dagar nu så det känns lite extra hehe.
 
Nu ska jag tålmodigt vänta på att han loggar in efter fotbollsmatchen. Samt göra iordning lite hallonsaft med isbitar; jag är jäkligt kallblodig men det är sjukt hur jag svettas och är varm just nu!!
 
Nej fan, nu tappade jag bort mig igen. God natt helt enkelt!
 

I Hurghada har vi Sekalla - i Sharm har de Naama Bay (notera skylten däruppe).

Kommentarer
Postat av: Annica Lindqvist

Du åker säkert snart du med! Jag väntar på dig i Egypten <3

2012-08-24 @ 01:11:07
URL: http://annicalindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0