Don't wanna live that way.

Gick inte så bra med försöket att få tankarna på annat håll.. Började bara gråta och till slut kräktes, yay. Tur att jag inte har emtofobi haha, jag spyr ju rätt ofta. När jag var typ 12 år så hade min dåvarande bästa vän emtofobi, Gud hon var typ rädd för minced meat (eh minns inte vad det heter på svenska, tecken på att jag har varit borta för länge..?) för man skulle kunna bli magsjuk om det inte är väl tillagat. Eller nåt sånt..

Just nu försöker jag bli på bättre humör för min älskipälski är påväg hit, men det kanske inte är så smart att lyssna på spellistan med de allra sorgligaste låtarna jag har då heh.

Förresten varför tror alla att detta är ett aprilskämt? Fyfan vad osmakligt det hade varit.


Ätaa diig ooh goshiposhi!!! Nästa gång jag tar dig i min famn ska jag aldrig någonsin släppa taget ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0