känslor bubblar upp

Det är så fullständigt kaos i mig att jag fan inte orkar med någonting, allra minst känna efter vad det är jag egentligen känner/tänker. Vaknade för en timma sen äcklig som man är och dessutom av att pappa ringde lol och iaf insåg att jag låg ensam i sängen, nu har M börjat jobba igen så jag kommer vara ensam hela dagarna. Sarah åker hem till Tyskland om 3 dar också, lite synd även fast jag aldrig har lust att träffas egentligen. Men min älskade vän kommer hit om 7 dagar EUFORI när jag tänker på att få träffa någon från Sverige <3 Det ger mig lite styrka till att hålla mig lugn & sansad, inte göra något som jag högst troligen kommer att ångra såfort jag gjort det.


Svenska ambassaden här har gått med på att pappa betalar från Sverige (för provisoriskt pass) vilket är ett mirakel då de vanligtvis inte skulle gjort så. Men sen så har vi tjatat ett bra tag också. Det jobbiga är bara att jag inte kan åka till Kairo ensam så måste vänta till någon följer med mig och det kan ingen göra förrän 19 maj wohoo. Jaja får ta det som det kommer hoppas det går att fixa lite tidigare. Fast har lite (mycket) ångest inför Sverige när jag tänker på all post jag säkert fått för räkningar, jag är helt bombsäker på att mitt namn nu är skickat vidare till Kronofogden liksom YES. Sen så är jag hyfsat paranoid av mig hehe så har lite spekulationer om att M. Walega kommer stå redo på Landvetter med en bur som hon ska kasta över mig och dra in mig som en liten gorilla typ. Alltså skratta inte, mina teorier låter fan så jävla mycket troligare nu eftersom MIN SKÖTARE FRÅN 361 SATT PÅ SAMMA FLYG SOM MIG TILL SHARM EL-SHEIKH!! Hur stor är chansen liksom?

För i övrigt så känner jag mig rätt pissig.. Känns som min kropp försöker säga mig något, det gör så ont överallt hela tiden och jag kräks, står inte ut med för starka lukter, jag är öm på konstiga ställen, får knappt i mig något kan barely röka faktiskt för mår så illa, svettas sönder och fryser halvt ihjäl om vartannat helt obefogat, osvosv.



Aja. Tur i oturen i denna story är att jag numera har en fin, solbränd kropp. Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0