How do I choose between my head and heart?

För att få ut nytt pass så måste jag åka till Kairo till att börja med, och för det andra så känner jag inte alls till Kairo, har absolut ingen aning om hur det ser ut någon annanstans än på flygplatsen och det lär inte hjälpa mig :p Menar, okej jag kanske lyckas ta mig dit på ett eller annat sätt (buss ca 7 timmar eller flyg 1 timme) men sen vet jag ju inte vart kontoret ligger eller hur jag tar mig dit, och jag har GROV social fobi så det finns inte en chans att jag skulle kunna tuffa till mig och verkligen ta tag i det. Jag vet ju att det är ett måste egentligen, men still - jag bara kan inte.

Plus, det gör så jäkla ont att tänka tanken på att lämna Egypten och allt jag har här. Speciellt med tanke på att jag är rätt säker på att jag inte kommer återvända, i alla fall på väldigt lång tid. Jag har så mycket att ta tag i, i Sverige, så mycket jag skjutit upp och flytt från. Det är dags att ta itu med verkligheten nu. Men hur säger man hejdå till det absolut vackraste man har i livet, när det till största sannolikhet är sista gången man träffas.. ?


la astatee'a an a'aeesh bedonak, anta qalbi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0