??

Ok, först och främst.. VARFÖR ÄR JAG VAKEN NU?? Minns inte ens senast jag var vaken innan lunch, om jag inte skulle typ åka flygplan då.. Gahh, vaknade när älsklingen skulle till jobbet och kan inte somna om. La mig inte förrän typ tre, halv fyra och har inga zopiklon kvar så det är jobbigt läge.


Och för det andra. Jag är typ fysiskt handikappad. På riktigt. Vet inte riktigt vad det är men har sjukt ont i nedre ryggen typ, det gör så ont att jag började gråta ute på gatan igår haha :p Liite bättre nu efter att ha tagit smärtstillande + fått massage heh, men låångt ifrån bra. Om det inte går över får jag nog träffa läkare =/ Men undviker helst det så mycket som möjligt.. Förresten blodpisseriet har blivit mycket mindre nu (haha ursäkta mitt språk men det är ju så), tror det kommer sluta rätt snart och dessutom gör det inte sådär fruktansvärt ont längre, bara litegrann typ. Blää känner mig som ett papper någon har skrynklat ihop och kastat iväg typ :( Jag har suttit inomhus och ruttnat i ungefär en månad, bara gått ut när jag absolut varit tvungen. Men idag tänkte jag faktiskt gå på spa.. Bara det att jag inte vill höra från massören att min rygg likaväl hade kunnat vara en 70-årings, fick faktiskt höra det en gång, inte snällt..... Dock sant haha.

Nej, jag fattar inte vad som händer med min kropp faktiskt. Låg halva natten och grät av smärta och för att jag mådde så illa, och nu är jag fortfarande spyfärdig. Häromdagen så svimmade jag.. Hade lagt huvudet på bordet (whyy??) and next thing I know är att jag känner att någon lägger mig på soffan. Fick berättat att jag typ "glidit ner" med huvudet och slagit i mot stengolvet med ansiktet före, har fortfarande skitont i pannan & näsan haha big epic FAIL.

Nuu tänker jag dricka hallonsaft och tvinga mig själv somna om. Ciao



Me right now, sick and tired.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0