cause my heart can't take it anymore

Jag sitter och tänker på Tramadol, eller kanske Oxycontin i flytande form. Men jag tänker också på min pappa, lilla älskade fina bästaste pappa. Om du läser det här så ska du veta att jag tar vårat senaste samtal på fullaste allvar, jag vet att denna sista chansen är verkligen en sista chans en gång för alla och jag ska försöka ta vara på den. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket, tanken på allt jag utsatt dig för.. Herregud jag blir galen av tanken.

Som sagt jag har skött mig i över två månader och jag hoppas det fortsätter såhär fint. Vill inte trilla tillbaks, för det är en hemsk värld, en väldigt ensam och overklig värld. Man fattar inte själv hur illa det verkligen är.

Men just nu saknar jag Bup-akuten lite haha, fan att jag snart fyller 19!! Hade varit så skönt att få prata med Christer, bara en gång till. Berätta för honom vad som hänt under de senaste 11 månaderna sedan vi senast sågs. Världens bästa kontaktman <3 hade kunnat skriva en hel bok om vilken glädje han lyckades skänka mig trots att jag var mitt uppe i mitt livs svåraste period. Bara genom att tvinga mig spela kort, bara genom att prata om Babyshambles, bara genom att sitta med mig i timmar och säga absolut ingenting förutom att "jag tänker sitta här Elly, och så kan du börja prata när du vill, om du vill det". Bara genom att finnas till.

Nää nu får jag tårar i ögonen hehe tänka positivt tänka positivt tänka positivt. JUSTE managern på VodkaBar ringde mig förut. De vill fortfarande ha mig :p Men känns lite konstigt för jag skulle varit enda tjejen bland personalen att jobba inne på klubben, för de andra jobbar i entrén eller med promotion. Äh hade säkert gått bra ändå. Fast det är inte så välbetalt.. Ska jag jobba från 21:30 till kl 05 på morgonen så känner jag att jag vill ha liite mer än det de erbjöd. Fan jag ångrar mig fett mycket att jag tackade nej till Stella Makadi nu haha :p MEN IAF. Varför funderar jag ens på detta? Det bästa för mig är att åka hem till Sverige som det är planerat nu, får hålla mig till det! Jag MÅSTE hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0