Abstinens

Det river i mig. Det drar och sparkar och hånar, hänsynslöst. Fy jag mår så jävla piss. Dagen började rätt bra om jag får säga det själv, jag var på stranden och vet ni vad, jag skämtade JA (!) surkärringen Elly drog ett skämt. Men efter typ 20 min så kom allt över mig. Trots 35 graders solvärme så började jag huttra och var ungefär en halvmillisekund ifrån att kräkas rätt ut över min fina pojkvän (som bara höll mig i handen hela tiden med medlidande i ögonen, vet inte om det är gulligt eller bara jättejobbigt). Nu funderar jag på att gå till närmsta pharmacy, which ligger ganska så exakt 3 meter från min port hehe och köpa litelite Stesolid (används ju faktiskt vid alkoholavtändning.. Då är det okej eller?) eller mycketmycket oxascand, då menar jag mycket eftersom inte ens 60 mg gör att jag känner effekt. Fy vad jag förstört för mig själv. Men jag ska försöka att inte göra det, för nu har jag faktiskt varit duktig i 2 månader. Men det jobbiga är att älskling börjar jobba på måndag och 3-4 dagar efter det så är det ett sjuuuuukt jobbigt datum. Nämligen exakt ett år sedan jag fick återfall. Innan det hade jag varit ren och fin och duktig i 21 månader, det är knappt så jag tror på det faktiskt.

Fast nu måste jag ta mig i kragen och börja fixa till mig. Vi ska tydligen på restaurang (för cigaretter & och hallonsaft är tydligen inte tillräckligt med näring) sedan kolla på matchen. Eh, kanske borde in till apoteket en snabbis först trots allt.

Kommentarer
Postat av: j

jag älskar dig

2012-04-21 @ 19:30:35
URL: http://freedomtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0